Porucha systému ADBLUE na motorech VW, Skoda, Seat, Audi

chyba-adblue-nelze-nastartovat

Systém AD-Blue je systém, který když funguje, snižuje množství zplodin NOX – nemá vliv na kouřivost. Nicméně porucha na vozidle, kdy auto již dopředu hlásí, že nebude možné nastartovat z důvodu poruchy adblue je palčivým problémem majitelů Škoda, VW, Audi, Seat. Vypnutí systému ADBLUE Škoda, VW, Audi, Seat.

Porucha systému ADBLUE – vypnutí – 2.0TDi – 3.0TDi >

Léto právě startuje a mnoho lidí odjíždí na zasloužené dovolené. Auto v dnešním roce hraje prim a proto, když se objeví nějaká porucha, nemůže to být v nejnevhodnější čas. Mnoho lidí nám volá, že se na přístrojové desce objevil nápis:

Zkontrolujte Adblue, nelze startovat za xx km.

Ti odvážnější nám volají, když již není možné nastartovat vůbec.
Co je příčinou? Zpravidla to bývá vadný NOX senzor, špatné čerpadlo adblue, vadný plovák v nádrží nebo poškozená řídící jednotky systému Adblue.

Quantum Tuning nabízí komplexní řešení v podobě vypnutí systému Adblue – kdy není třeba opravovat poškozené komponenty. Jedná se o specializovanou úpravu software v řídící jednotce motoru. Celá deaktivace je možno provést na kterékoliv naší pobočce nebo výjezdem mobilního technika. Celý proces trvá v rozmezí 2-3 hodin. Po přehrátí sw v ř.j. motoru je vozidlo plně provozu schopné a již nemůže dojít k omezení startu motoru z důvodu poruchy Ad-blue a vozidlo nevykazuje žádné závady.

Časté závady se systémem SCR – ADBLUE:

  • P20EE – SCR NOx Catalyst Efficiency Below Threshold Bank 1 Catalyst 1
  • P20E9 – Reductant Pressure Too High Active/Static
  • P204B – Reductant Pressure Sensor Circuit Range/Performance Active/Static
  • P208A – Reductant Pump „A“ Control Circuit/Open Passive/Abiogenesis
  • P229F – NOx Sensor Circuit Range/Performance Bank 1 Sensor 2
  • P207F – Reductant Quality Performance Active/Static
  • P20FA – Reductant Pump ‚B‘ Control Circuit/Open Active/Static
  • P20EA – Reductant Control Module Power Relay – De-Energized Performance – Too Early
  • P20E8 – Reductant Pressure Too Low Active/Static
  • P203B – Reductant Level Sensor Circuit Range/Performance
  • P242A – Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Bank 1 Sensor 3
  • P246E – Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Bank 1 Sensor 4
  • P202A – Reductant Tank Heater Control Circuit/Open
  • P202B – Reductant Tank Heater Control Circuit Low

Nejčastější dotaz našich zákazníků je, zdali projdou na STK po vypnutí ADBLUE. Vzhledem k tomu, že systém adblue nepracuje (nezapíná se) ve volnoběžných otáčkách a nemá vliv na opacitu – kouřivost, je odpověď ANO, nicméně důrazně upozorňujeme naše zákazníky, že tato úprava je určena pouze a výhradně pro sportovní účely viz. nasl. upozornění..

Deaktivace systému ADBLUE je určena pouze pro sportovní účely a po úpravě se vozidlo stává nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích dle zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích č. 56/2001 Sb.

vypnuti adblue
vypnuti adblue
vypnuti adblue
vypnuti adblue
porucha adblue Audi
porucha adblue Audi
porucha adblue Audi
porucha adblue Audi
porucha adblue Volkswagen
porucha adblue Volkswagen
Porucha Adblue Skoda
Porucha Adblue Skoda