Emisní skandál VW Dieselgate – snížení spotřeby

731-adblue-chyba-vw-sharan-tdi-125kw

Úprava ECU po nuceném přehrání řídící jednotky motoru.

Pro majitele koncernových vozidel automobilky VW bylo září roku 2015 černým dnem v kalendáři. Americká Agentura pro životní prostředí (US EPA) uzveřejnila zprávy o tom, že automobilka Volkswagen vybavila své automobily s dieselovými motory TDI softwarem, který upravoval množství vznikajících oxidů dusíku (NOx) během testů výfukových plynů, aby její vozy splnily zákonný limit a prošli na stanicích technické kontroly a STK.

Nucený reflash – přehrátí řídící jednotky

Proto většina majitelů, kteří měli podvodně upravený software v řídící jednotce motoru (ECU), dostali svolávací dopisy, aby se dostavili do autorizovaných servisů. Tam automobilka přehrála software v ECU. Problém je ale v tom, že po přehrání software dochází k rapidnímu snížení jízdního komfortu, snižení výkonu a nezanedbatelnému zvýšení spotřeby u vozidla.

Pokud se zákazník nedostavil na úpravu jednotky motoru, došlo ke zrušení záruky na vozidlo. Proto většina majitelů neměla na výběr a nucené přehrání ecu musela podstoupit.

Naše firma nabízí úpravu motorových map tak, aby vozidlo splňovalo veškeré emisní normy, ale zároveň jsme schopni navrátit a optimalizovat jízdní komfort do předchozího výrazně lepšího stavu. Zároveň dochází ke korekci a snížení spotřeby na ještě lepší hodnoty, které byly před nuceným přehrátím software v motorové řídící jednotce.