Dojezdový SCR klíč

dojezdovy-scr-klic-vyrazeni-adblue

SCR dojezdový klíč – v případě poruchy SCR-Adblue systému, nemožnosti natankovat močovinu Adblue – jednoduše připojíte SCR klíč a celý systém deaktivujete. Vozidlo bez chyb a v plném výkonu…

Chyba Adblue – dojezdový SCR klíč >

Co je vlastně AdBlue a k čemu je nutné?
Jde o zdánlivě jednoduchý chemický princip, který dokáže redukovat oxidy dusíku ve výfukových plynech. Před katalyzátor se vstříkne vhodná látka, což je AdBlue. To je jen obchodní název pro specifický typ syntetické močoviny, která je sekundárním produktem při výrobě umělých hnojiv. Její složení reaguje v katalyzátoru s oxidy dusíku. Ty se za pomoci tepla rozbijí a rozloží na dusík a vodu. Celý proces se jmenuje selektivní katalytická redukce, z čehož se také označuje celý systém zkratkou SCR, ale nakonec stejně většina lidí zná jen značku AdBlue.

Nejčastější chybové kódy ADBLUE P13DF, P203B, P20FA, P208A, P1C6B, P2BA, P1C6, P229F, P20B9, P202A

Máte zájem o tuto službu?
Zavolejte nám 776 555 250,
nebo pošlete nezávaznou poptávku.


Poptávka
Dojezdový SCR klíč

Pro zákazníky je důležité se spolehnout na bezproblémový provoz. Moderní vozidla ale v případě poruchy Adblue mají nouzový – náhradní režim, dochází k omezení výkonu a u některých i k omezení maximální rychlosti. Quantum Tuning ČR nabízí nouzové řešení v podobě hardwarového klíče – tzv. dojezdový klíč SCR. V případě, že vozidlo má jakoukoliv poruchu spojenou se systémem SCR-ADBLUE, nedostatek močoviny nebo se již nachází v náhradním režimu, po připojení SCR klíče je opět provozu-schopné a zákazník může dané vozidlo bezpečně dopravit do servisu. Po odpojení dojezdového klíče SCR je opět systém plně funkční. Mnoho našich zákazníků má dojezdový klíč SCR  ve vozidle a berou jej jako „součást povinné výbavy :)“

Po dobu připojení SCR klíče je zcela vyřazen systém Adblue – po jeho odpojení je opět zapnutý! Močovina – adblue se již nemusí tankovat ani doplňovat po dobu jízdy s aktivním SCR klíčem

Hlavní výhody dojezdového SCR klíče:

  • I když je nulová hladina Adblue, vozidlo je v plném výkonu
  • Na přístrojové desce – diagnostice nejsou žádné chybové hlášky
  • V případě nenadálé poruchy systému SCR-Adblue – plug and drive
  • SCR klíč funguje i když je již vozidlo v nouzovém stavu
  • SCR klíč nabízíme pro osobní vozidla i dodávky
  • SCR klíč nabízíme pro nákladní vozidla – kamiony
  • SCR klíč nabízíme pro zemědělské stroje a stavební techniku
  • Po zapojení klíče bez chyb a v plném výkonu
  • Odpočet do nenastartování – přepnutí do nouzového režimu zmizí po zapojení SCR klíče
  • Reší vsechny chyby SCR – Adblue systému – NOX, vstřikování adblue, plovák, ř.j. adblue
  • SCR klíč nemá omezení na počet najetých km s nefunkčním systémem Adblue – SCR

 
Toto řešení jsme vyvinuli na základě mnoha dotazů od našich zákazníků. SCR klíč je kódován na VIN vozidla v závislosti na typu a motorizaci. V současné době nabízíme dojezdové SCR klíče pro mnoho osobních vozidel, dodávek ale i nákladních vozidel a strojů včetně zemědělské techniky. Jedná se o systém, kdy SCR klíč po zapojení do vozidla – stroje zcela vyřadí funknci SCR systému včetně všech varovných hlášek a chybových kódů. Počet ujetých kilometrů s klíčem SCR není nijak omezen! Zajímavostí je určitě i fakt, že nová vozidla, která jsou určena pro prodej na africkém kontinentu, systémem SCR vůbec nedisponují a výrobci vozidel dodávají nová auta – stroje bez systému SCR – Adblue.

Výhoda SCR klíče je bezesporu možnost, na dobu nezbytně nutnou, jednoduše vyřadit SCR ADblue systém. V případech, kdy není možné dotankovat Adblue, se nemusíte obávat omezení výkonu na vozidle a nebude problém vozidlo nastartovat z důvodu prázdné nádrže močoviny.

Quantum Tuning nabízí výhradně a pouze pro sportovní účely možnost DOČASNÉHO vyřazení systému SCR.

Časté závady se systémem SCR – ADBLUE:

  • P13DF – The Adblue system has a malfunction
  • P204F – Reductant System Performance Bank 1
  • P203B – The AdBlue fill level sensor has a malfunction
  • P20FA – The output for the Adblue extraction has an electrical fault
  • P20FE – Reductant Metering Unit – Performance
  • P13DF – SCR system has a malfunction
  • P208A – The output for the AdBlue deliverz pump has an electrical fault
  • P1C6B – AdBlue system Warning stage 2
  • P2BA7 – Adblue system warning
  • P2201 – The signal of component NOx sensor is implausible
  • P2202 – The NOx sensor 1 (cylinder bank 1) has a short circuit to ground
  • P220E – The heater of NOx sensor 1 (cylinder bank 1) has a malfunction
  • P229F – The Emission limit for NOx concentration has been exceeded
  • P20B9 – The output for the heating element of AdBlue pressure line has an fault
  • P202A – Heating of AdBlue tank module has an fault

 

V případě dočasného vyřazení systému AdBlue se po dobu jízdy s SCR klíčem stává vozidlo nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích v celé Evropě, Severní Americe a zemích, kde je funkčnost systémů AdBlue vyžadována. Tato služba je nabízena pouze a výhradně pro sportovní účely nebo pro použití v zemích, které nevyžadují funkční systém AdBlue.

scr-klic-problem-adblue-vypnuti-mercedes-e-220d-p208c-p13df

03-chyba-podavac-adblue-sprinter

scr-klic-adblue-passat-tdi

scr-klic-chyba-adblue-porucha-audi-a6-c7

scr-klic-kontrolka-adblue-skoda-superb-2-0-tdi

scr-klic-vypnuti-adblue-mercedes-gl-350cdi-p15b7-18b4-16d3-16d4-13df

oprava-adblue-chyba-sprinter-diagnostika

05-odstraneni-adblue-scr-sprinter